Jak uzyskać zezwolenie na transport odpadów w Holandii?

Czas realizacji zamówienia –  do 2 tygodni

Okres ważności pozwolenia – bezterminowo

Zakres pozwolenia – Wszystkie rodzaje odpadów innych niż niebezpieczne i niebezpiecznych

Dokumenty w aucie –  Uwierzytelniona kopia pozwolenia

Oznakowanie aut - Tablica koloru białego o wymiarach 400 mm szerokości i 300 mm wysokości, na której umieszcza się wielką literę „A” koloru czarnego o wysokości minimum 200 mm i szerokości linii minimum 20 mm.

WYŚLIJ NAM:

  • Nazwę, adres i numer NIP firmy, na którą chcesz uzyskać pozwolenie 
  • Imię /na i nazwisko/a wspólników/właściciela lub prezesa firmy/spółki
  • Informację ile aut posiadacie w swoim taborze
  • Dane do faktury z numerem NIP płatnika
  • Numer  telefonu i adres mailowy do osoby kontaktowej w sprawie pozwolenia
  • Skan międzynarodowej licencji transportowej

Po przesłaniu nam w/w informacji tego samego dnia na wskazanego  maila nasz dział księgowości prześle do Ciebie fakturę pro forma za uzyskanie pozwolenia na transport odpadów z 3-dniowym terminem płatności.

Po dokonaniu płatności prześlij potwierdzenie przelewu do naszego działu księgowości na adres: księgowosc@ekologistyka-24.pl. Tego samego dnia otrzymasz fakturę VAT z informacją, że zaczynamy realizować Twoje zamówienie.

Po 2 tygodniach od opłacenia faktury pro forma pocztą tradycyjną otrzymasz pozwolenie na transport odpadów w Holandii wraz z kopiami uwierzytelnionymi. Oryginał pozwolenia przechowuj w siedzibie firmy.


Wróć do FAQ

Wybierz kategorię

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.